Mazda 3

w Modele

Mazda 3 w swej najnowszej odsłonie to kolejny dowód na to, że projektanci japońskiego koncernu w ostatnim czasie dają z siebie wszystko. Również w przypadku tego samochodu stanęli na wysokości zadania. Linia kompaktowego nadwozia nowej „trójki” jest zwarta i pełna załamań oraz różnych szczegółów nadających Mazdzie niesamowitego uroku.

Wewnątrz również nietrudno jest dostrzec kunszt designerski. Deska rozdzielcza, zegary i przyciski odpowiadające za różne rozwiązania są rozmieszczone w praktyczny i miły dla oka sposób. Dobrej jakości materiały wykończeniowe wewnątrz również wywierają pozytywne wrażenia. Wszystko wykonane jest dokładnie i starannie, a pozycja za kierownicą jest wygodna. Czytelne wnętrze i komfort na wysokim poziomie jaki trzecia generacja modelu 3 daje zarówno kierowcy jak i pasażerom to ogromny atut nowego auta japońskiego producenta. Jedynie lekko ograniczona widoczność przez tylną szybę może negatywnie wpływać na ocenę, ale samochód to nie tylko wygodne i przestrzenne wnętrze, to również osiągi i zachowanie podczas jazdy a tego nie można skrytykować w przypadku Mazdy 3.

Ten model japońskiego koncernu od początku swego istnienia miał bardzo dobre właściwości jezdne, tak też jest w przypadku jego trzeciej generacji. Podobnie jak poprzednicy nowa Mazda 3 daje kierowcy ogromną przyjemność z jazdy. Pokonywanie zakrętów jest jeszcze bardziej dynamiczne i komfortowe niż w przypadku wcześniejszych wersji głównie za sprawą dobrze zestrojonego układu kierowniczego i zawieszenia. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych technologii osoby podróżujące „trójką” nie mogą narzekać na pracę układu jezdnego, szczególnie na nierównych, dziurawych drogach.

Sylwetka japońskiego samochodu bez wątpienia przykuwa uwagę lecz ma też swoje słabe strony. Opadający dach negatywnie wpływa na przestrzeń w kabinie co najdotkliwiej mogą odczuć osoby siedzące na tylnej kanapie. Niezbyt komfortowym rozwiązaniem jest też dosyć dużych rozmiarów tunel, który dosyć znacznie przeszkadza pasażerowi znajdującemu się na środku tylnej kanapy. W przedniej części auta jest wystarczająca ilość miejsca, a fotele są wygodne i dobrze trzymają podczas pokonywania zakrętów. Pojemność bagażnika być może nie zaskakuje, ale jest to standardowa przestrzeń dla samochodu tego typu.

Dostępne jednostki napędowe:

1.5 SKYACTIV-G (100KM), 2.0 SKYACTIV-G (165KM), 2.0 SKYACTIV-G (120KM)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *