Mazda notuje 19% wzrost sprzedaży w Europie

w

Japoński producent jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się koncernów motoryzacyjnych w Europie. W 2014 roku Mazdzie na Starym Kontynencie udało się zanotować 19% wzrost sprzedaży względem roku 2013.

Sukces ten nie byłby możliwy bez atrakcyjnej gamy modelowej składającej się z takich pozycji jak Mazda 2, Mazda 3, Mazda 5, Mazda 6, Mazda CX-3, Mazda CX-5 oraz Mazda MX5. Każdy z tych samochodów znajduje się w ścisłej czołówce pod względem sprzedaży w dedykowanym dla siebie segmencie samochodowym.

O niezwykle dynamicznym rozwoju japońskiego producenta na rynku europejskim wypowiedział się wiceprezes zarządu Mazda Europe Martijn ten Brink, który otwarcie przyznał, że to już drugi rok z rzędu, gdy Mazda notuje niespełna 20% zwiększenie sprzedaży względem minionego roku. Przypomnijmy, że w 2014 roku Mazdzie wyłącznie na Starym Kontynencie udało się sprzedać dokładnie 175 028 nowych egzemplarzy samochodów.

Jeżeli chodzi o poszczególne modele to tutaj największym zainteresowaniem cieszyła się Mazda CX-5, której zanotowano niespełna 58 tys. rejestracji. Na drugim miejscu uplasowała się Mazda 3 z wynikiem 50 tys. nowo zarejestrowanych modelów. Natomiast z podziału na poszczególne kraje europejskie wynika, że największym zainteresowaniem samochody japońskiego koncernu cieszyły się wśród kierowców z Niemiec oraz Wielkiej Brytanii.

Wiele wskazuje na to, że rok 2015 będzie jeszcze lepszy dla japońskiego koncernu – świadczą o tym premiery nowych modeli Mazdy oraz niespadające zainteresowanie dotychczasowymi propozycjami marki.

Komentarze w Mazda notuje 19% wzrost sprzedaży w Europie

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *